Re: problem...

Autor: Konrad Kucharczyk (konradq_at_o2.pl)
Data: Wed 06 Nov 2002 - 00:09:43 MET

Użytkownik +Dugi+ napisał:
> nie da rady:
> The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
>
> hmmm... moze pod linuchem... mam jakiegos red hata 7... zbootuje z CD.
> tylko ja linuxowa lama i nie wiem jak zamontowac druga partycje :D
nie bardzo rozumiem, co znaczy druga partycję - masz juz zainstalowanego
linuxa??

> moze pomozesz? :)

nie bardzo rozumiem, w czym pomoże linux?

Jesli to blad fizyczny, to (w/g) mnie nawet linux nie pomoze :(

ps. kiedyś w takich sytuacjach pomagal mi Dos Navigator (nie miał
problemów z usunięciem pliku/folderu), ale uwaga - ponieważ jest on
stary (<=1997) nie radzę go używać.

--
pozdrawiam
Konrad