Re: ktory program do CDR ?

Autor: KRiZBi (krizbi_at__NO4SPAM_gower.pl)
Data: Wed 06 Nov 2002 - 16:26:01 MET

Dnia Wed, 6 Nov 2002 12:19:43 +0100 Eathan w wiadomości
<aqatrd$5d8$1_at_news.tpi.pl> napisał/a:

>hm da sie zrobic overburning :) chodz to nie takie latwe jak np w Nero ...
Mówisz o tym CDRWin z Hawk Tech. ? Opisz proszę jak (najlepiej na
priva bo nas zjedzą za NTG :) bo ostatnio z tym walczyłem. Doszedłem
do tego że muszę zrobić iso, zamontować je w daemonie i zrobić kopie
tak widzianej wirtualnej płytki. Dałać działa, ale może znasz prostszy
sposób ?

pozdro

--
KRiZBi