Re: ktory program do CDR ?

Autor: Eathan (eathan_at_irc.pl)
Data: Wed 06 Nov 2002 - 12:19:43 MET

Użytkownik "Jacek" <ja_at_hotmail.com> napisał w wiadomości

> mam CDRW Teac 12/10/40 + WinXP prof pl.
> problem - nie moge znalezc oprogramowania do cdr
> ktore wspoldziala z moim Teac'iem.

Nero,
Easy CD
WinOnCD
a na www.cdrinfo.pl jest sporo opisow

> jedynie Cdrwin nagrywa mi bez problemu, ale ja
> potrzebuje program do nagrywania 'data CD' i z overburningiem,
> a tu Cdrwin juz wysiada.

hm da sie zrobic overburning :) chodz to nie takie latwe jak np w Nero ...

> WinOnCD w dowolnej wersji - nie dziala (restart).

masz zle numery ;)

> Nero - w dowolnej wersji - nagrywa 2-3% , a potem 'Communication Error'.

zainstaluj porzadnie ASPI, sprawdz system
Nero dziala i obsluguje spokojnie Twoj sprzet

> jesli ktos ma taka sama konfiguracje lub wie jaki program i wersja
> beda chodzic bezproblemowo na tej konfiguracji - bardzo prosze o
odpowiedz.

udaj sie na www.cdrinfo.pl tam znajdziesz wiele porad i pomoc na forum

Eathan