Re: Naprawa nagrywarki LG

Autor: Aikus IP (aikus_at_box43.pl)
Data: Wed 06 Nov 2002 - 16:10:36 MET

> Witam,
> mam maly problem z nagrywarka - nie nagrywa ;). [ciach]

Znaczy sie generalnie to ja bym rozebral i wszystko dokladnie
wyczyscil, przedmuchal sprezonym powietrzem, porozlaczal wszystkie
styki, przeczyscil spirytusem, polaczyl poskladal do kupy i sprawdzil
jak bedzie.
To w 90% przypadkow pomaga, choc u Ciebie zastanawiajace jest dlugie
wykrtywanie sprzetu przez BIOS. To juz moze byc niestety sprawa
elektroniki... Moze BIOS nagrywarki siada... Moze daloby sie go
zupgradowac...
Pozdrawiam!
Aik