Naprawa nagrywarki LG

Autor: Wojtek Szczygiel (ws_at_poczta.gazeta.pl)
Data: Wed 06 Nov 2002 - 14:14:14 MET

Witam,
mam maly problem z nagrywarka - nie nagrywa ;). W sumie to slabo tez czyta
plyty....
Generalnie to zdecydowalem sie juz kupic nowa (wszyscy mi mowia,ze raczej
nie naprawia sie nagrywarek), jednak ze stara chcialbym sprobowac sie
pobawic.Moze jednak uda sie ja naprawic.
Teraz potrzebowalbym diagnozy co z nia moze byc nie tak, o co prosze
Szanownych grupowiczow. Juz podaje objawy choroby:
    1. Dluga inicjalizacja - po wlaczeniu komputera, rozpoznanie urzadzen
IDE przeciaga sie mocno (chyba,ze sie pomoze wysuwajac szufladke.... ja nie
wiem o co w tym chodzi...)
    2. Czytanie plyt - jak najbardziej czyta. No moze nie dokonca. Potrafi
podac zawartosc plyty. Niestety dalej jest juz tylko gorzej. Z kopiowaniem
nie idzie jej tak dobrze. Rozpedza plyte, ale nie bardzo to kontroluje przez
co caly system siada (nie da sie tego w zaden sposob zatrzymac - tylko reset
pomaga). Nalezy jednak zauwazyc ze przy duzej dozie cierpliwosci w koncu
moze sie udac odczytac kilka plikow.
    3. Nagrywanie - to samo co przy czytaniu. Dluuuugi czas reakcji na
wlozenie plyty - w kosekwencji Time Out error.

Dziekuje za wszelkie rady

--
Wojtek Szczygiel
mailto:ws_at_gazeta.pl