vga+euro+powerstrip+rozdz.

Autor: sasza (sashap_at_kki.net.pl)
Data: Wed 06 Nov 2002 - 14:33:36 MET

czesc
Ponownie a propos jak w temacie. Wykonałem przejściówkę vga-euro i
probowalem ustawic powerstripa wg instrukcji chip'a. jednak moja karta
(matrox G400) nie obsluguje rozdzielczosci 720x576 i tu pojawia sie problem.
jak ustawiam inne rozdzielczosci to obraz na tv albo "lata", albo mam jakby
4 pulpity itp.
Czy ktoś wie moze jak ustawić jakąś normalną rozdzielczosc (czyli jaki
parametry podac stripowi zeby jakos to chodziło) - moze jest jakis inny
programik który by to lepiej obsłużył ??
thx

s.