Re: Prolink Ti4200 - opinie ?

Autor: /// Kaszpir /// (usunto_Z.Maczynski_at_siden.pl)
Data: Tue 05 Nov 2002 - 23:21:44 MET

> Sprawa niby prosta i czesto sie powtarza, ale przeczytalem 3 artykuly i
> jeszcze wiekszy zamet. Na benchmark.pl zachwalali obraz na karcie Prolinka
> (taki sam jak w MSI i Asus), na frazpc.pl napisali ze obraz sredni, a na
> twojepc.pl (stare recka) podane ze obraz jest dosc slaby. No i co ? Kto ma
> racje ? Moze by sie wypowiedzieli jacys uzytkownicy (szczesliwi lub nie)
tego
> Gforce-a ?

Bo rozrzut jakościowy w tych Prolinkach jest wielki ...
Możesz trafić na kartę z bardzo dobrej jakości , z dobrej jakosci obrazem
lub przecietnym lub ....

Nie ma takiego słowa lepszy :-)
Hercules napewno będzie miał lepszy obraz zarówno w 2d,3d jak i na wyjściu
TV.

Prolink może być trochę "wydajniejszy" w bennchmarkach , ale podczas
zwykłego grania róznica pomiędzy wydajnoscią ATI8500 a Geforce4 Ti4200 jest
nie do wychwycenia i uważam że będzie Ci się tak samo dobrze grało na ATI
jak i na Geforce4.

Zaleta ATI jest jeszcze filtrowanie anizotropowe , kóre nie kosztuje tej
karty prawie nic jeśli chodzi o wydajnosć a poprawia znacząco generowaną
jakość obrazu.

Geforce4 jest trochę wydajniejszy od ATI 8500 ale niestety kosztem jakosci
generowanego obrazu.

Wybór nalezy do Ciebie. Z obydwu kart myślę że będziesz zadowolony , choć
zamiast Prolinka lepiej wziąść MSI ...

Pozdrawiam
/// Kaszpir ///