RE: Odblokowywanie mnoznika w Pentium II

Autor: LECZKOWSKI Jaroslaw (LECZKOWSKI_at_gide.COM)
Data: Tue 05 Nov 2002 - 12:43:42 MET

>No to ja w takim razie trafiłem na trzy procesory Pentium MMX (2x200MHz
>i jeden 233MHz) z jakiejś dziwnej serii bo żaden nie miał zablokowanego
>mnożnika. Jedna z tych dwusetek i ten 233 były boxowane a druga dwusetka
>była bulk.

Byly i takie i takie. W tych z zablokowanym mnoznikiem dawalo sie go
zmniejszac AFAIR (co swietnie sie sprawdzalo w plytach z mozliwoscia wyboru
FSB wyzszego niz 66MHz), ale moge sie mylic bo to bylo straaaaasznie dawno
;-)
Na samym poczatku stosunkowo sporo tez bylo PII 233 i 266 z niezablokowanym
mnoznikiem.

Pozdro
GLide

PS. Sorry jesli mail bedzie troche nieprzepisowy ale wlasnie usiluje
ujarzmic Oooopslooka

This message contains privileged and confidential information. If you are
not the intended recipient, please notify us immediately and delete it.

Ce message contient des informations confidentielles protegees par le secret
professionnel. Au cas ou il ne vous serait pas destine, nous vous remercions
de bien vouloir nous en aviser immediatement et de le supprimer.