Re: jaki komputer do biura

Autor: plonker (plonk.NOSPAM_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 05 Nov 2002 - 12:30:30 MET

> Płyta jak każda inna, u mnie z Linuxem działa bardzo dobrze, ale mam
wersję
> z podstawką pod procesor. Jestem zadowolony, że nie przepłaciłem za płytę
> "wypasioną", do której musiałbym jeszcze osobno dokupić wszystkie karty, a
> za pół roku to i tak będzie przestarzały złom, niezależnie od tego jak
> "bajerancka" i "kultowa" jest w tej chwili.

w ofercie "action katowice" jest dokłądnie taka pozycja
ECS SOC-A K7SEM+AMD DURON 1200+/WENTYLAT

moze ktos to tam to kupował i może powiedzieć jak sie sprawuje i co to
dokadnie jest? Jeśli chopdzi o konfiguracje to znam się troche na tym
(zaczynałem kilka lat temu od DOS, WFW3.11, zworek, autoexec.bat i conig.sys
:-)
Waże będzie że gdy to juz skonfiguruje zeby internet explorer i office
dzialal bez problemów.