Re: jaki komputer do biura

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Tue 05 Nov 2002 - 11:44:54 MET

In article <aq84kk$dpm$1_at_news.tpi.pl>, krzyh wrote:

> Prawdę mówiąc to kolega troszkę sie pomylił bo:
> proc to: D 1200 XP, a do tego: LAN, VGA, sound i wentyl, a koszt tego
> wynosi w detalu ok. 400-410 zł.

Prawdę mówiąc, to kolega też się myli, to nie jest D1200 XP, tylko bodajże
D800 czy 850, podkręcony na 900. Reszta się zgadza, z tym, że w tej chwili
400zł za takie coś to chyba drogo.

> Niestety jest to tylko ECS :-(.

Płyta jak każda inna, u mnie z Linuxem działa bardzo dobrze, ale mam wersję
z podstawką pod procesor. Jestem zadowolony, że nie przepłaciłem za płytę
"wypasioną", do której musiałbym jeszcze osobno dokupić wszystkie karty, a
za pół roku to i tak będzie przestarzały złom, niezależnie od tego jak
"bajerancka" i "kultowa" jest w tej chwili.

> A dla ciekawskich: ECS K7SEMV3CL ;-)

Lepiej kupić tę płytę bez wlutowanego procesora (ECS K7SEM). Ja znalazłem
nową za 160zł, ale z ogłoszenia. W sklepie kosztuje pewnie około 200zł.

Paweł