Re: AGP 8x a karty AGP 4x

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Tue 05 Nov 2002 - 10:42:41 MET

Użytkownik "RusH" napisał:

> no ba , trzeba znac wroga sfego , tyle ze ja czytam
> i analizuje a ludzie zwykle czytaja i wiesza
> bezkrytycznie we wszystko :(

A ja przyznam, że CHIP'a również czytam i wcale go nie krytykuję.
Nabrałem już wystarczająco dużo doświadczenia, by wiedzieć, czyje
artykuły brać poważnie a czyje z dużym przymróżeniem oka. Ostatnio
faktycznie wiele tekstów trąca lekką amatorką, ale jeśli artykuł
porusza ciekawy temat, to szukam informacji bezpośrednio u źródła.
Poza tym CHIP często porusza tematy, których najnormalniej w świecie
nie mam czasu zgłębiać w Internecie (nawet nie kapuje jak mi się
rymuje :-). A żeby było tego mało - dużo podróżuję (np. pociągiem) -
wtedy CHIP pod ręką skraca mi czas.

Pozdrawiam,
Sniper