Re: Monitory 19"

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Tue 05 Nov 2002 - 10:36:53 MET

Użytkownik "Kobold" napisał:

> Czesc, jesli przeginam to wcale nie przypadkiem ;)

Zatem zupełnie świadomie męczysz swoje oczy :-) Okulistą nie jestem,
ale wiem co znaczy pogorszenie wzroku. Całkiem niedawno jeden ze
znajomych dostał swoje pierwsze "szkiełka" i stwierdził, że miałem
rację karcąc go za pracę w rozdzielczości 1280x1024 na 17" minetorze.
A doskonale pamiętam jak wmawiał mi, że jego oczy są nie do zdarcia i
nic ich nie ruszy :-)

Pozdrawiam,
Sniper