Re: Zakłucenia na monitorze

Autor: Krzysiek D (cade_at_tenbit.pl)
Data: Tue 05 Nov 2002 - 09:46:30 MET

"PioZ" <pioz(no_spam)@go2.pl> wrote in message
news:3dc6c760_at_news.vogel.pl...

> zdziwił byś się ;)

> Prawdopodobnie ustawiłeś oba ekrany jako podstawowe i dlatego LCD obniża
> odświerzanie do poziomu telewizora.
> Wchodzisz we właściwości ekranu w zakładkę "displays" przy ikonce
> wyświetlacza wciskasz kółeczko (ekran podstawowy) a przy ikonce TV
wciskasz
> dwa prostokąciki (ekran klonowany). Przy takich ustawieniach oba ekrany
mają
> niezależne częstotliwości i rozdzielczości.
>
> I już nie powinno mrygać :)

jakiś czas miałem opcje do klonowania >>>obrazy (dwa kwadraciki). Teraz mam
(nie przeinstalowywałem sterowników, nic nie zmieniałem) wybór ?>>>ekran 1
albo 2. Jak mogę sobie zmieniać z nadawania numerów ekranom a klonowaniem.
albo coś w tym stylu (pewnie >>>jestem w błedzie ale nie znam się aż tak na
sprzęcie)