Pomozcie!!! Wybor sprzetu.

Autor: Christof (christof_b_at_go2.pl)
Data: Tue 05 Nov 2002 - 09:38:36 MET

Wlasnie mam sobie kupic sprzet. Wybralem Pentium4 2.4GHz (512/533/S-478)
oparty o plyte MSI i845E MAX S478 i pamieci DDR 512MB PC2700 Kingston. Moje
pytanie jest nastepujace. Aha, uprzedzam ze jestem raczej laikiem w tych
sprawach. Czy pamieci beda chodzily synchronicznie z procesorem, czyli z
pelnym wykorzystaniem magistrali systemowej? Jesli procesor pracuje na FSB
533MHz (czli 4x133Mhz), to jak jestes z pamieciami DDR 333Mhz (2x166Mhz)?
Jesli nie da sie ustawic pracy synchronicznej, to moze lepiej kupic DDR
266Mhz.

PS. Wczesniej chcialem kupic Athlon XP 2200+/266 na MSI KT3 Ultra2 i 512MB
DDR 266Mhz, ale wydaje sie ze za nie tak wielka doplata moge kupic zestaw
oparty na Intelu (mala dygresja: nie lubie monopolistow), ktory jest
wydajniejszy i to nie tylko na benchmarkach. Wolalbym postawic na AMD, ale
niestety wyglada na to ze rozsadniejszy wydaje sie zestaw Intela.

Dzieki za wszelka pomoc.
Pozdrawiam.