Re: Komputer do gier za ok. 1000 zl prosze o sugestie ;)

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 05 Nov 2002 - 08:38:35 MET

Użytkownik AnUbIs <amulet_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aq7rdc$sro$1_at_news.tpi.pl...
> Mam za zadanie zlozenie komputer ktory bedzie sluzyl do gier.. nie stety
> musze popisac sie nie lada zrecznoscia bo ma to byc sprzet za ok. 1000 zl.
> Zapewne bedzie to mieszanka czesci uzywanych i nowych - tych
> odpowiedzialnych za najwieksza moc czyli procesor i karta graficzna :)
> Moze podzielicie sie swoimi sugestiami co znacznie pomoze mi przy wyborze
> oszczedzi czasu przy projekcie konfiguracji.
> Serdecznie pozdrawiam
>
> ps. komputer bedzie bez monitora a czesci beda kupowane na gieldzie
> kopmputerowej
> [...]
OK bez monitora mozna próbowac !!
nie bedzie to szczyt, ale mozna zlorzyc dobry sprzęt

od razu proponuje :
- plyta na KT133A + 256MB SDRam ( wyjdzie tanio i całkiem sprawnie -
proponuje plyte jakąś firmową raczej MSi, EpoX, Soltek, GigaByte, Shutlle -
sam mam od dawna MSI K7T Turbo LE)
- proc ??? fajnie by bylo jakiegos Athlona XP (kolo 1600+) ale i duron moze
byc 1300 albo Athlon 1GHz
- grafika : osobiście na grach sie nie znam i dla mnie karta graficzna musi
spełniac tez inne wymogi !
dlatego radziłbym w zależności od ilosci kasy ATi RADEON 7500, 9000,
9000Pro, 8500 lub cos podobnego od NVidia np. GF 3 Ti, czy jakies GF 4MX -
ale to shit raczej
dodałbym wyjście TV-Out na mus
- dysk ?? e byle nie awaryjny - raczej kupuj nowy i na gwarancji 3 lata !!
wiec np. BARACUDA IV 40GB
- muza ?? z plyty glównej jak będzie temu graczowi malo to sobie dokupi coś
lepszego, a dobra kartas pocziaga za sobą potrzebe zakupy odpowoednich
glosników i juz w 1tys. sie nie mieścisz
- co tam zostało ?? drobiazgi ?? CD jak sie da to nie od LG (juz wiecej nie
kupie tego goowna) - moze zamiast CD kupic nagrywarke ?? np Liteon jakis 32x
ale to juz +100zł
klawiature zwykłą z porządnym ukladem klawiszy i myszke zwyklą (potem
czlowiek sieda do takij kosmicznej klawiatury i podstawowych klawiszy szuka,
nie mówiąc juz o plynnym pisaniu