Komputer do gier za ok. 1000 zl prosze o sugestie ;)

Autor: AnUbIs (amulet_at_interia.pl)
Data: Tue 05 Nov 2002 - 08:19:42 MET

Mam za zadanie zlozenie komputer ktory bedzie sluzyl do gier.. nie stety
musze popisac sie nie lada zrecznoscia bo ma to byc sprzet za ok. 1000 zl.
Zapewne bedzie to mieszanka czesci uzywanych i nowych - tych
odpowiedzialnych za najwieksza moc czyli procesor i karta graficzna :)
Moze podzielicie sie swoimi sugestiami co znacznie pomoze mi przy wyborze i
oszczedzi czasu przy projekcie konfiguracji.
Serdecznie pozdrawiam

ps. komputer bedzie bez monitora a czesci beda kupowane na gieldzie
kopmputerowej
a wiedz taniej + oczywiscie mozliwosc kupowania czesci uzywanych.