Problem z dyskiem IBM 20 GB część 2

Autor: karlos (karlos_at_inetia.pl)
Data: Mon 04 Nov 2002 - 23:29:41 MET

Czy możliwe jest by usunąć bad sectory wymianą biosu dysku
(tak powiedziano mi dziś po naprawie trwającej 1,5 godziny)
Jakoś nie chce mi się wierzyć by można było usunąć uszkodzone obszary dysku
(ok. 2MB) ot tak sobie, tylko na drodze programowej.
A może jest to sprytnie załatwione poprzez "zaznaczenie" za pomocą jakiegoś
programu
uszkodzonych obszarów,
że nawet nie widzi ich skandisk itp. programy?
Może powinienem dostać drugi dysk?
Dodam jeszcze, że przed reklamacją sformatowałem dysk (2 partycje) i
w trakcie też wyskoczyły błędy na dysku.
Teraz jest niby ok. ale wiadomo jak długo?