Odp: Nowy komp- prosba o porade

Autor: Piotr (kot919_at_o2.pl)
Data: Mon 04 Nov 2002 - 23:03:08 MET

> Zastanawiałem się jedynie tylko czy nie wybrać karty
>graficznej 128MB.

Nie ma sie co zastanawiac 64DDR spokojnie wystarczy a tych dodatkowych kosci
i tak nie zaobserwujesz chyba ze wykozystujesz 20 calowy monit w extra
rozdzielczosci z bajecznym odswiezaniem :-)

>Wątpliwości mam też co do pamięci, wybrać 333 czy 400MHz. Nie
Pod zadnym pozorem nie bierz 400 bo nie ma sensu po drugie gigabyte nie
przyznaje sie do obslugi takich kosci. Poza tym i tak nie beda wykozystane z
tym procesorem ktory chcesz zamontowac

> cooler TITAN D5TB

ja wlasnie wybralem ten cooler bo chce delikatnie podkrecic mojego athlonika
i koledzy mi go polecali (wlasnie takie maja)

Pozdrawiam

KOT