Re: kondensatory, gdzie kupic?

Autor: Marcin Madej (admin_FUCKTHIS_at_madnet.lub.pl)
Data: Sat 30 Nov 2002 - 20:58:20 MET

Użytkownik Krystian <krystol_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:as8pj7$rr0$1_at_news.tpi.pl...
> czesc
>

> niedawno mialem te sam problem:P Ja nieumialem znalezsc w zadny sklepie.
> Njallepiej wziasc je z innej plyty głównej oczywiscie uszkodzonej
inaczek:)
> jak nie amsz to pojedz sobie do bylejakiego serwerwisu komputerowego to
> napewno zadarmo bedziesz mogl je sobie odlutowac z jakies zepsutej plyty!!

Powariowaliście ? Idź do pierwszego lepszego sklepu elektronicznego i poproś
o kondensatory elektrolityczne 1500uF na np. 16V (lub mniej) nie muszą być
dokłądnie na 6,3V, byle nie mniej niż 6,3 a nie więcej niż 16V !