Re: kondensatory, gdzie kupic?

Autor: Krystian (krystol_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 29 Nov 2002 - 23:26:46 MET

czesc

niedawno mialem te sam problem:P Ja nieumialem znalezsc w zadny sklepie.
Njallepiej wziasc je z innej plyty głównej oczywiscie uszkodzonej inaczek:)
jak nie amsz to pojedz sobie do bylejakiego serwerwisu komputerowego to
napewno zadarmo bedziesz mogl je sobie odlutowac z jakies zepsutej plyty!!

pozdrawiam
Krystian