Re: PixelView TV pro RC/FM NICAM Stereo, pierwsze wrazenia...

Autor: Żurek (darzur_at_skasuj_to.box43.pl)
Data: Sat 30 Nov 2002 - 14:03:15 MET

Poświęcając chwilkę wolnego czasu Mayones naskrobał(-a):

> Mam tylko jeszcze jedno pytanie, niewiedzialem w ktory ze slotow pci
> instalowac karte, mam plyte MSI KT3 ULTRA i w instrukcji nie
> znalazlem zadnych informacji jak te porty dziela przerwania wiec
> wsadzilem tuner w pierwszy, pod slotem AGP no i teraz sie troche
> obawiam o temperature... Czy

W instrukcji jest napisane, że współdzielone przerwanie jest na slotach 1
i 5. A co do tej karty to jestem zdziwiony, że jesteś tak zadowolony z
dźwięku. U mnie w NICAM-ie ciągle słychać trzaski, choć może to jest
kwestia kiepskiej jakości sygnału. No i w końcu do oglądania TV proponuję
zainteresować się innym softem niż ten firmowy badziew. Ja używam ATV2000
do oglądania i iuVCR do nagrywania. Możesz także wypróbować BORGA albo
JTV, ale trzeba je umieć skonfigurować, żeby mieć NICAM.

Pozdrufka :)

--
Żurek
GG #371288