PixelView TV pro RC/FM NICAM Stereo, pierwsze wrazenia...

Autor: Mayones (bugslash_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 30 Nov 2002 - 00:09:25 MET

No i kupilem, model bez kamery jak radziliscie. Mysle ze dobrze zrobilem. Na
poczatku mialem troche problemow z istalacja softwareu, ale to przez winowsa
XP, ktory nietolerowal danych na plycie sterownikow. Sciagnalem nowe z
internetu, specjalnie pod XP, ale dalej byl problem, no ale w koncu udalo mi
sie odpalic karte i z ulga zaczalem bawic sie dolaczonym programikiem.

Na poczatku troche zawiodlem sie na jakosci obrazu ale po 15 minutach
ogladania (17") stwierdzilem ze jest dobrze, i ogolnie zadawalajaco,
natomiast co do dzwieku to nie mam najmniejszych zastrzezen, jest
niesamowity, jednak stereo to naprawde dobry wybor. Po obejrzeniu Kompanii
Braci jestem w stanie polecic ten sprzet z czystym sumieniem. Niesprawdzilem
jeszcze radia i pilota (dostalem bez baterii) ale mysle ze bedzie bez
problemu dzialac, w zestawie jest taka fajna antenka :-).

Mam tylko jeszcze jedno pytanie, niewiedzialem w ktory ze slotow pci
instalowac karte, mam plyte MSI KT3 ULTRA i w instrukcji nie znalazlem
zadnych informacji jak te porty dziela przerwania wiec wsadzilem tuner w
pierwszy, pod slotem AGP no i teraz sie troche obawiam o temperature... Czy
to nie zaszkodzi karcie? Moj GeForce, choc tylko MX to i tak sie grzeje przy
dlozszej pracy a komputer chodzi po kilka godzin dziennie... Przelozyc
karte? Moze ktos wie jak sloty PCI dziela przerwania w mojej plycie?

Pozdrawiam
Mayones