Re: roznice miedzy monitorami dobrymi i slabymi

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Mon 04 Nov 2002 - 16:53:29 MET

Użytkownik "Rodzina Adamsow" napisał:

> Właśnie w pracy dostaliśmy nowe monitorki Samsunga.
> 17" seria 755 (kosztowały prawie 900zł/szt).

Czyli klasa średnia/niska (middle/low-end).

> Nie podobają mi się.

Za 900 zł mają prawo nie podobać się :-)

> Obraz jest kiepskiej jakości, jest żółta mora pod literkami

Żółta? Mora? A wiesz co to jest mora? :-) Może dałeś za dużo
kontrastu...

> na rogach ekranu obraz jest rozmyty.

Za 900 zł ma prawo być rozmyty :-)

> wracam do swojej poprzedniej opini o
> kiepskiej jakości Samsunga :(

A może byś pofatygował się do jakiegoś sklepu i poprosił o
demonstrację jakiegoś Samsunga z rynku high-end?

> W dokumentacja pisało się o działa ale w rozmowie
> potocznej jakoś przyjęła się 'wyrzutnia'.

No dobra, niech ci będzie. Ja pozostanę przy dziale elektronowym.

Pozdrawiam,
Sniper