Re: roznice miedzy monitorami dobrymi i slabymi

Autor: Rodzina Adamsow (robert_r_at_hectgor.com.pl)
Data: Mon 04 Nov 2002 - 15:44:11 MET

Cześć,

Właśnie w pracy dostaliśmy nowe monitorki Samsunga.
17" seria 755 (kosztowały prawie 900zł/szt).
NIe podobają mi się. Obraz jest kiepskiej jakości, jest żółta mora pod
literkami, na rogach ekranu obraz jest rozmyty.
Niestety w tym przypadku nie przekonacie mnie że Samsung dużo zrobił w
dziedzinie jakości monitorów - wracam do swojej poprzedniej opini o
kiepskiej jakości Samsunga :(

Doświadczenie w danej dziedzienie to się ma po 10 latach pracy w tym,
a ja w tej branży siedziałem 2 tylko lata :-)
Używam określenia 'wyrzutnia' a nie 'działo' w zewykłego przyzwyczajenia.
W dokumentacja pisało się o działa ale w rozmowie potocznej jakoś
przyjęła się 'wyrzutnia'.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie :-)
Robert