Notebook PENTIUMiii i BIOS SystemSoft

Autor: Marek Wierzbicki (marek.wierzbicki.____at_azymut.pl)
Data: Fri 29 Nov 2002 - 15:35:16 MET

Cześć

Mam NoteBooka z BIOSEM SystemSoft R1.31 (1.17.1). Mój to GERICOM OVERDOSE
II, ale jest to dokładnie to samo co "3300C" firm California Access,
EuroCom, PortoCom, Clavo, FlexNote, IBM itd.

Szukam informacji na temat jaki najszybszy Piii można tam wsadzić. Proszę o
pochwalenie się
1. Jaki procesor macie wsadzony do tego komputera
2. Dokładnie jaki typ jest tego procesora (Family/Model/Stepping) -
informacja we "właściwościach systemu" (w W2k mój komputer, właściwości,
ogólne)

Proszę o duży odzew

Marek