Zjarany GF2MX

Autor: Marek Tomczyk (tunol_at_chelm.gda.pl)
Data: Fri 29 Nov 2002 - 15:13:21 MET

Witam:

Sytuacja jest taka: Zjaralo mi sie Geforce`a 2 MX 400 (Prolinka) poprzez
przypadkowe zwarcie kabelka TV-Out(cinch). Na karcie widac ze uwalony jest
ukladzik Chrontel 7007 (znaczy sie chyba odpowiedzialny wlasnie za TV-Out).
Uklad zbrazowial, wybrzuszyl sie i do tego pekl na calej swojej szerokosci.
Komp po wlozeniu tej karty zachowuje sie jakby tej karty w ogole nie bylo
(BIOS wydaje odpowiednie dzwieki). Sam chip Geforce wyglada na
nieuszkodzony. Nie jest ani zabrazowiony ani nie smierdzi w przeciwienstwie
to Chrontela.

No i teraz pytanie: Czy po wylutowaniu owego Chrontela jest jakas szansa ze
karta wstanie? Nie usmiecha mi sie kupowac nowej karty (jestem tylko biednym
studentem ;)). W polaczeniu z pewnymi zdolnosciami operowania lutownica
mozeda to jakies pozytywne efekty. Czy uklad ten jest niezbedny aby ta karta
wstala? Znaczy moze GF tak jakby szuka najpierw ukladu odpowiedzialnego za
TV-Out i stwierdzajac ze uklad jest ale cos z nim nie halo przerywa
inicjacje? Moze jak stwierdzi ze ukladu nie ma uda mu sie odpalic?

Dzieki za wszystkie odpowiedzi.
Pozdrawiam

--
Tunol