Re: cdrw-scsi

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_notrix.net)
Data: Fri 29 Nov 2002 - 13:50:25 MET

In article <as792i$e6a$1_at_news.tpi.pl>, Cleriic wrote:
> [...]

A czy to nie jest lekkie nieporozumienie? Przeciez to ze cos sie nie
odtwarza na 5% sprzetu, gdy te 5% to sprzet stary lub watpliwej jakosci,
to nie swiadczy od razu o jakosci nagrywarki.

No wlasnie nagralem z 40x i odtwarza wszystko jak nalezy.

> Jeśli ktoś nagrywa 5-10 płytek na miesiąc to taka nagrywarka mu wystarczy.
> Ale jeśli nagrywasz 100-200 płytek na miesiąc... to Teac'i wysiadają po 6
> miesiącach...

Ktory normalny (przecietny) uzytkownik nagrywa 100-200 plyt na miesiac?
Teac to nagrywarki klasy popularnej (a nie heavy-duty) i jako takie maja
swoja uzasadniona renome, a wypowiedzi w stylu ze cos jest generalnie BE
bo koledze nie dzialalo to sam pewnie wiesz o kant czego mozna.

--
Marcin