Re: Drukowanie z DOS do portu COM1

Autor: Jarosław Rafa (raj_at_wsp.krakow.pl)
Data: Fri 29 Nov 2002 - 12:11:07 MET

Wojciech Œciesiński wrote:

> Mam następujšcy problem. Do komputera z WIN 98SE jest podłšczona na
> portu COM1 drukarka fiskalna, która powinna drukować paragony z programu
> księgowego uruchamianego pod DOS'em (sam program napisany jest w
> Clipperze). W sumie to nawet drukuje gdy ... liczba pozycji na paragonie
> nie przekracza 20-tu, gdy jest tego więcej to program wysyła dane by ...
> po kilkunastu wysłanych rekordach stwierdzić, że gdzieœ powstał błšd i
> wysłać do drukarki fiskalnej instrukcję o anulowaniu paragonu. Krótkie
> paragony drukuje OK.
[...]

Tez spotkalem sie z podobnym problemem, w przypadku zupelnie innego
programu (duzy, zintegrowany system kadry/place/ksiegowosc/i-co-kto-
jeszcze-chce pewnej dosc znanej poslkiej firmy). Firma miala sie uporac
z tym problemem ale ZTCW sie nie uporala. Klopot chyba lezy w samej
naturze W98... :-(

> Niestety ze względu na specyfikę drukarki fiskalnej nie ma pola na
> testowanie - to powinien być strzał bez pudła bo fiskus srogi jest :-(

No coz... testy sie robi na jeszcze niesfiskalizowanej drukarce :-)

--
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa