Re: Premiera nv30 nvidii!!!!!!!!!!!

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Fri 29 Nov 2002 - 11:03:21 MET

GL12d4 wrote:

> Bo zbluzglamiłeś mnie że nie wiem co to fpp nie grając w nowsze gry
> typu "Jedi...".
> Q/QW, Q2, Q3, Unreal, H-L to też 3D fpp. :)

NIe zbluzgalem bo nie mam w zwyczaju robic tego na news ;) Poprostu Jedi
to swietny przyklad jak 4x moze spac fps i przyjemnosc zabwy. Tego w Q3
czy HL/CS w takim stopniu nei uswiadczysz :)

> Tacy już przy Amidze wymarli.
> Najłatwiej pójść po najmniejszej linii oporu i czekać, aż na rynku
> pojawi się karta/proc gotowe to wszystko udźwignąć. Ale o to chodzi
> żeby nakręcać koniunkturę. :/

R9700PRO i procek klasy 1.8-2GHz. Procek to az naddto ale jak szalec to
szalec ;)

--
Krzysztof Szczepanek
Old School Mentality