Re: Premiera nv30 nvidii!!!!!!!!!!!

Autor: GL12d4 (zgnews_at_WYTNIJ-TO.wp.pl)
Data: Thu 28 Nov 2002 - 15:05:20 MET

Użytkownik "Krzysiek Szczepanek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> Nie rozumeim o co chodzi?

Bo zbluzglamiłeś mnie że nie wiem co to fpp nie grając w nowsze gry typu
"Jedi...".
Q/QW, Q2, Q3, Unreal, H-L to też 3D fpp. :)

> Zalezy od szczescia ;)

U mnie go raczej mniej niż więcej, ale z wiekiem rączki grabieją :)

> . Tak samo jakbyś miał taki super
>
> Nie jest. I tu nie chodzi raczej o sprzet a o optymalizacje kodow gier, bo
> jak by sie pragramistom chcialo to przy procku ok 1.2GHz i karcie klasy
> GF3/R8500 nie bylo by to probleme w wiekszosci gier w wyzszych
> rozdzialkach.

Tacy już przy Amidze wymarli.
Najłatwiej pójść po najmniejszej linii oporu i czekać, aż na rynku pojawi się
karta/proc gotowe to wszystko udźwignąć. Ale o to chodzi żeby nakręcać
koniunkturę. :/

Pzdrw
GL12d4