Re: LCD Samsunga - co jest?

Autor: Jacek Osiecki (joshua_at_ceti.pl)
Data: Fri 29 Nov 2002 - 09:58:00 MET

Dnia Thu, 28 Nov 2002 16:44:16 +0100, Andre NH napisał(a):

> Modele z DVI kosztuja ponad 2200 PLN wiec sens chyba jest wydac za panel
>np. 1500 PLN tym bardziej, ze na 15'' nie widac i tak duzej roznicy miedzy
>DVI a D-sub.

Panel chcę kupić 17" - choćby dlatego że ma mniejszą plamkę od 15". A nie
mam zamiaru kupować czegoś, co ma sztucznie usunięty interface cyfrowy. Po
co mam mieć przesyłany sygnał do monitora z dwiema konwersjami po drodze,
jeśli mogę mieć bez żadnej konwersji?

Do tego dochodzi też sprawa że chcę ten monitor mieć w firmie. Obok mnie
stoi serwer, więc mógłbym go podłączyć po analogu i przełączać obraz jednym
przyciskiem...

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki