Re: 'śmiecący' sb128

Autor: Doman (DomansMail[NoSpam)
Data: Fri 29 Nov 2002 - 10:08:01 MET

| No ale ja już różnych rzeczy próbuję. Zwiększenie latency w biosie
niewiele
| dało. No dobra...dało: piski były podwójne :)

To zmniejsz ! Np na 0 zapomnialem powiedziec "ze roznie bywa" probuj od 0 w
gore.

| Przełożyłem do innego slotu - nie pomaga, chociaż przerwanie jest teraz
| inne.
| (z 17 przeskoczyło na 18 - skąd via bierze takie IRQ? mnie uczono, że
| w pecetach są od 0 do 15...).

Heh, pewnie masz malo IRQ wolnych i jakiego wirtuala(?) tworzy. Wylacz porty
Com(bios) to zwolnia ci sie 2 przerywania i probuj dalej ! Wykorzystales
wysztkie mozliwosci jesli chodzi o gniazda PCI ?

Jak dziala to zostaw :)