Re: które Notebook'i zabezpieczone ?

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Fri 29 Nov 2002 - 02:44:08 MET

"Raffa" <rafalw_at_interia.pl> wrote in news:arvq2v$rbu$1_at_news.tpi.pl:

> Użytkownik "RusH" <rush_at_kiti.pulse.pdi.net> napisał w wiadomości

> dla Rush'a : pyt.1. Jakie uwagi nasówają sie panu odnosnie różnic w
> wydajności i poborze prądu procesorów dedykowanych do notebooków tzw.
> mobilnych a normalnych procesorów desktop'owych stosowanych równiez w
> notebookach ? (przepraszam za zbyt rozbudowaną formę zdania
> wielokrotnie złozonego pytającego)

WOW , ty wiesz co to jest pytajnik , jestem w szoku , widze ze sie uczysz

> dla Rush'a : pyt.3 Co to jest Kensingon Lock ?? Jakie inne rozwiazania
> zabezpieczające notebook na poziomie sprzętowym istnieją (poza
> linką)??

ja sie ciebie o to pierwszy zapytalem :/ bo imo nie istnieja inne wiec skad
twoj pomysl ze sa inne ?

> dla Rush'a : pyt.4 Jakie konkretne modele byscie polecali
> (firma/model) z punktu wydajności, awaryjnosci, f-cjonalności ??

a ile masz pieniedzy to mam zgadywac ?

> P.S. drogi RusH .. jakbys dalej miał problemy z kompilacją zapytan
> proponuje zmienic interpreter bo niestety dooza obudowa, nawet
> wymyslnie upiekszona (BigTowerATX CaseMod) jest niczym kiedy w srodku
> pustka ....(zwlaszcza w glowie)

drogi raffa, na drugi raz popros kogos niech przeczyta twoje wypociny i ci
powie ze jak sie zadaje pytanie to sie je konczy pytajnikiem ORAZ zdanie
pytajace musi PYTAC a nie stwierdzac :/

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod [692-95-30-05 tylko SMS]
 http://kiti.pulse.pdi.net/qv30/masta.jpg :P