Problem ze skanerem

Autor: Elmer (elmerx_at_wp.pl)
Data: Fri 29 Nov 2002 - 01:27:12 MET

Mam problem ze skanerem Mustek 12000SP pracujacym na kontrolerze scsi2.
Od jakiegoś czasu zle skanuje tzn. na skanach znajduja sie czeste dobne
lub czasami grubsze (ale rzadziej wystepujace) paski poziome (jakby
zaciecia) w roznych kolorach (przewaznie zielone). Czasem cala strona
jest w tych paskach a czasem polowa strony dobrze sie zeskanuje i tylko
reszta jest "pokrzaczona". Moze ktos sie juz z tym spotkal. Moze jakies
sugestie co to może być. Czy to wina kantrolera czy skanera? Niestety
nie mam mozliwosci sprawdzenia podzespolow. Z gory dzieki.