Re: Glosniki

Autor: Norbert (norbert_grom_at_wp.pl)
Data: Fri 29 Nov 2002 - 00:59:57 MET

Uzytkownik <mareksw_at_host.sk> napisal w wiadomosci
> Co to znaczy ze glosniki Creativa DTT2200 nie maja dekodera? Jak sprawuja
> sie w polaczeniu z SB Live? (chodzi o jakosc dzwieku).
Idealnie, mam DTT2200 +SBlive5+1 i wszystko gra tak ze mnie czasem wymiata
potega dzwieku i jakos wykonania.
A ze mam troche sluchu bo jestem po szkole muzycznej to potrafie odroznic
chale od dobrej jakosci.
Slucham na nich mp3 i ogladam filmy , czasem gram i powiem ze jestem super
zadowolony. A moc maja spora bo najwiecej to polowa glosnosci - na tyle sie
tylko odwazylem, potem zaczynaly mi dzwonic kieliszki na polce i szyby w
oknie.
Polecam.

--
Norbert