Re: >>> WinFast Gf3Ti500 TD Chlodzenie <<<

Autor: Doggie (NOSPAMdoggie_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 28 Nov 2002 - 23:58:40 MET

> Oto link z fotka mojej karty:

http://www6.tomshardware.com/graphic/01q4/011218/images/leadtek-ti500-1-larg
> e.jpg

No calkiem ladna i calkiem duzy radiatorek ;D

> Wiatraczek nie nalezy do wysokoobrotowych, ale nie mialem z nim problemow
> zwiazanych z przegrzewaniem sie karty.
> Moje pytanie jest nastepujace; Czy wymienic ten
wetylatorek(wiadomo,firmowka
> i starzeje sie...) ?

Jesli sie nie grzeje ani ci nie przeszkadza szum to po co chcesz go
wymieniac ? zostaw - jak ci bedzie wyl, piszczal, odpadnie to dopiero mysl o
jego wymianie.

> Acha, karta nie podkrecana(ale kto wie...).

Jeszcze jak karty nie krecisz to nie widze wogule sensu kupowania
jakiegokolwiek wiatraka, czy wogule radiatora.

> Z gory dzieki za odpowiedzi.
> Pozdro, Doman.

Pozdro Doggie