>>> WinFast Gf3Ti500 TD Chlodzenie <<<

Autor: Doman (DomansMail[NoSpam)
Data: Thu 28 Nov 2002 - 19:27:23 MET

Witam Grupowiczow !
Zainteresowalem sie chlodzeniem mojej grafy, standardowo mam malutki i nawet
smieszny wentylatorek.
Oto link z fotka mojej karty:
http://www6.tomshardware.com/graphic/01q4/011218/images/leadtek-ti500-1-larg
e.jpg
Wiatraczek nie nalezy do wysokoobrotowych, ale nie mialem z nim problemow
zwiazanych z przegrzewaniem sie karty.
Moje pytanie jest nastepujace; Czy wymienic ten wetylatorek(wiadomo,firmowka
i starzeje sie...) ?
Wentylatorek da sie ladnie wyjac.
Co zamontowac na jego miejsce ? Nie mierzylem rozstawu srob(nie chce mi sie
rozkrecac blaszanki, za duzo roboty). Jaki wentylatorek by tam
pasowal(rozmiar) i jaki najlepiej kupic(predkosc,firma) ?
Nie zalezy mi na recznej regulacji obrotow, ani na automatycznym
dostosowywaniu predkosci w zaleznosci od temperatury.
Acha, karta nie podkrecana(ale kto wie...).

Z gory dzieki za odpowiedzi.

Pozdro, Doman.