oporny modem

Autor: dusty_at_szkola.net
Data: Thu 28 Nov 2002 - 22:01:54 MET

Witam
Mm pewien maly problem. Kupilem sobie modem konktretnie jest to modem firmy
Us.Robotics USR 56K SOFT CTR-21 PCi VOICE FXMDM. Problem polega na tym ze po
wlozeniu modemu do komputera nic sie nie dzieje komputer go poprostu nie
wykrywa. Mam Win 98 i dosc wiekowy komputer PII 400. Probowalem go zainstalowac
recznie uzywajac sterownikow na plycie ale to nic nie dawalo modem dalej nie
dzialal. Moze mial juz ktos taki przypadek. Wydaje mi sie ze jest cos
pomieszanego z przerwaniami. W Biosie mam ustawiony modem na przerwaniu 3. Nie
mam pojecia jak ten problem rozwiazac, moglby mi ktos pomoc.
Pozdrowienia
Pawel M.