DVD-ROM i wyjscie dzwieku 5.1

Autor: Yaro (jaropl_at_priv.onet.pl)
Data: Thu 28 Nov 2002 - 18:39:02 MET

Witam,

Mam nowy nadep DVD Liteon i plyte glowna Gigabyte GA-7VAX (na plycie
kontroler dzwieku Realtek 5.1). Pytania: Jak wykorzystac dobrodziejstwo tego
kontrolera przy odtwarzaniu filmow DVD z mojego DVD-ROm. Na razi
epodlaczelem kabelkiem DVD-rom z plyta głowna (do gniacka CD-In na plycie
glownej). Ale czy tym sposobem nie skazuje sie na to, ze juz do plyty dotrze
dzwiek najwyzej w2 kanalach???
A moze jest OK i ten kontroler "domysli sie" ze leci dziwke nei ze zwyklego
CD-ROMu tylko z DVD i zacznie poprawnie rozkodowywac na 5.1

Prosze o porade jak polaczyc DVD z ta plyta glowna (a moze SPDIF??) tylko na
plycie nie widze wejscie SPDIF-IN

Pozdrawiam
Jaro