Re: Cooler do AthlonaXP 1.7

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Thu 28 Nov 2002 - 17:09:07 MET

In article <as5e7h$61$1_at_foka.acn.pl>, benek wrote:

> he, he to wyjmij ja z wody i poloz na stole - potem porownaj np z dzwiekiem
> wydawanym przez np Eheim'a

Przeznaczeniem tej pompki jest praca w wodzie, po co mam ją wyjmować.

> a jak np ktos mieszka w kawalerce to myslisz ze ta 1/2 m2 zajeta prze
> walajace sie rurki to nie ma znaczenia, nie kazdy mieszka w willi z 10
> pokojami

> jak znakomicie - jakie masz temp. jak >15*C niz temp otoczenia to ten zestw
> jest TANDETNY

Co to za różnica ile stopni, jak zawsze w normie. U mnie jest max około 40,
ale nie ma to dla mnie żadnego znaczenia, jeśli i tak daleko od maksymalnej
dopuszczalnej temperatury.

> he, he wcale mnie nie pognebiles - w Polsce i nie tylko panuje kult TANICH
> zakupow, ludzie sie rzucja na wszystko co tanie bo sie kojazy z jakas
> okazja/promocja/... a potem czesto jest polacz i zgrzytanie zebow

Popatrz na to inaczej, może dzięki temu udałoby Ci się wyprowadzić z tej
ciasnej kawalerki, na którą wyżej narzekasz? A tak to masz "czaderski"
komputer w "markowej" obudowie z "bajernym" Zalmanem :)

Paweł