Re: Problem z Baracudą

Autor: Cleriic (cleriic.nospam_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 28 Nov 2002 - 16:09:59 MET

Pewnego dnia news:as4lgk$95t$1_at_news.tpi.pl,
elektronik10 <elektronik10_at_go2.pl> napisał:
> Mi osobiście wymienili od ręki już 2 X 40GB 1 x60GB a obecnie zrezygnowałem
> z tej marki
> i bo padały systematycznie co pół roku.

No cóż. To zależy od sklepu!
Nie ma się co dziwić! Od sklepu!

Często widuję jak w niektórych sklepach postępują z dyskami.
Mają np. stosy po 10 szt. na półce i szukając jakiegoś chamsko przerzucają!
Dokładnie: przerzucają!

Więc nie ma się co dziwić, że takie padają.

> Obecnie mam 60GB IBM pracuje bardzo
> szybko (w nero 42MB/s)
> i jestem z niego zadowolony

Ja też byłem (40GB 7200 IBM).
Ale chodzi mi tak głośno... że, ach... nawet wiatraków nie słychać przy jego
warczeniu :(

Pozdr
Cleriic