Re: Premiera nv30 nvidii!!!!!!!!!!!

Autor: GL12d4 (zgnews_at_WYTNIJ-TO.wp.pl)
Data: Thu 28 Nov 2002 - 13:29:34 MET

Użytkownik "Krzysiek Szczepanek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> V-sync dajesz na off i juz po problemie ;)

Ty to wiesz, ale czy inni? :)

> Idz do jakiejs kafejki... bo nie lubie dyskutowac z teoretykami... to jak
> gadanie ze slepym o kolorach...

Eh
Nowa KSZteoria - gry < "Jedi Out Cast" w kosmicznej, piaskownicowej rozdziałce
nie są grami FPP?

> Mozna latwo bo roznica jest duza. _Przy_25fps_nie_da_sie_grac_komfortowo_
> _grac_.

OK tego wątku nie ciągnę, bo różnie dla różnyh ludzi jest "komfortowo". Dla
jednych tolerowalne jest przy 20paru zauważalne "skakanie" , dla innych nie.
Ale wybacz - między 40parę a 70parę nie jestem w stanie wychwycić różnicy

> Sprawdz sam...

> FPS nie... obiekty (przeciwnicy) beda "skakac"...

Przepraszam, niezbyt precyzyjnie się wyraziłem.
Trafiasz do tekstur na ścianach czy do przeciwników?

> Ciezko dyskutowac z kim kto nei gra i nie ma wiekszego pojecia o
> tematyce...

Dlaczego oceniasz to czy gram czy nie?
Skoro tak mnie oceniłeś tzn żeś Kiepski recenzent.
Pisałem wcześniej, że gram od kilku lat.
I nie ma znaczenia czy to jest Quake/Quakeworld (akurat o nim piszę bo chyba
jako pierwszy miał postacie 3D) czy "Jedi Out Cast". W obu fps to fps, płynność
ruchu postaci przy takim samym fps jest taka sama, a chyba to jest w fpp ważne
a nie stopień wybajerowania szkieletu postaci i powlekającej go tekstury, co
też imo nie jest bez znaczenia, ale dla mnie ma drugorzędne. No tu się chyba
zgodzimy.

> Na poczatku poszlo chyba o 40fps a teraz wyskakujesz z 100fps.

A propos tego odwieżania 70 Hz ktoś napisał żebym e dał na 100.

> Zreszta jakie to jest 100fps? Bo jak bys nie widzial w grach fpp nie ma
> stalej liczby fps tylko zmeinia ona w zaleznosci od zlozonosci grafiki.
> Jesli chodzi o komfort grania to liczy sie tylko minimalna ilosc fps, na
> ktora oczywisce ma wplyw max liczba. Sprawdz sobie w Jedi Out Cast srednio
> pewnie mam w tej grze ok 100fps ale co z tego gdy byly takie momenty, jak
> pojawialo duza liczba przeciwnikow i liczba klatek drastycznie spadala, ze
> nie gralo sie przyjemnie

No właśnie o to mi chodzi!!!
Ja nie mówię o tym co się dzieje z fps podczas jatki na dużej powierzchni z 10
kolesiami. Chodzi mi o to, że jak biegniesz przez np. przez pusty korytarz albo
jeteś w miejcu gdzie nic się nie dzieje z fps 40 a 70 to różnicy nie ma.
Tak samo jakbyś miał taki super sprzęt żeby podczas intensywnej walki spadało
Ci z 70 na 40 to też różnica nie jest dotrzegalna.

> :/ Wole miec ten zapas wydajnosci bo uwidacznia
> sie on wlasnie w takich momentach. W rach szukam komfortu, a nie cyferek,
> ale niestey czasem potrzeba cyferek dla komfortu...

Ok - przyjąłm twoje zdanie.

> Ale najwyrazniej lubisz teoretyzowac...

Ech, Ty dalej swoje... :)

Pzdrw