Re: LCD Samsunga - co jest?

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Thu 28 Nov 2002 - 13:47:40 MET

In article <slrnauc3jf.5f5.joshua_at_pingwin.ani>, Jacek Osiecki wrote:

> W MM mają 181T, ale to już jest zauważalnie drożej - w dodatku jedyna
> zmiana w stosunku do modelu 172 to większe piksele... W zasadzie to
> kupowanie LCD większego od 17" jest chyba zupełnie bez sensu...

Chyba masz rację, bo 18" mają taką samą rozdzielczość jak 17". Większe
piksele będą już widoczne, tak jak w monitorach 15", gdzie jest piksel 0,3mm
i widać wyraźnie, że obraz składa się z kwadracików, literki są kanciaste.

> Hmmm a gdzie jest ten GUS? Bo tak się składa że będę w weekend w Wawie i
> mógłbym zajrzeć...

GUS jest przy Al. Niepodległości, zobacz tu:

http://www.stat.gov.pl/urzedy/warsz/lokalizacja.htm

sklep jest gdzieś w przejściu podziemnym obok, nie wiem gdzie, bo nie byłem,
tylko kontaktowałem się mailem gdy szukałem monitora

Ale najpierw zadzwoń czy są te monitory, bo szwędanie się bez sensu po
Warszawie nie należy do przyjemności.

> Co do innych modeli - ten samsung jest chyba jedynym który mnie
> interesuje...

A ile już obejrzałeś? Bo może szukasz czegoś, co wcale Ci się nie spodoba?

Paweł