Re: komputer sie zwiesza

Autor: SimonX (sbronko_at_tlen.pl.SKASUJ.TO)
Data: Thu 28 Nov 2002 - 12:35:47 MET

> Ustaw defaultowe ustawienia w biosie, ale to pewnie nic nieda. Bardzo
> mozliwe ze procesor sie przegrzewa. Sprawdz wiatrak i temp. procka. Jesli
> nie ustąpi to sprobuj włożyć iinny procek.

Podejrzewalem temp. procka
problem w tym, ze plyta jest na slot1 a procek jest w przejsciowce
w biosie nie ma odczytu temperatury
temp. odrzucilem z dwoch powodow
1. komp ma 2 lata i wczesniej chodzil - a chlodzenie sie nie zmienilo -
procek nie byl wogole ruszany
2. ponoc Celki sie nie grzeja tak jak Durony?
ja sam mam Durona - nie wiem nawet jaka temp. ma taki Celek
ale wydaje mi sie ze kolo 30-40 stopni?

radiator na procku podczas pracy jest zimny - no ale jak sie moglo
przewodzenie ciepla nagle spieprzyc?

zawsze moge zdjac radiator - nasmarowac pasta i zalozyc
ale tem. procka nie sprawdze :(

> Jesli to tez niepomoze to kup
> nową płyte głowną a starą wyzuc do smieci...

:-)
swietnie

> Pozdrawiam

to chyba ciezko zrobic?