Re: Abit BE6 II, Pentium III 733 i zagadka

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 28 Nov 2002 - 11:49:10 MET

Użytkownik "Maciek Mystkowski" <mattm_at_friko4.onet.pl> napisał w wiadomości
> "Pawel Kiljan" <p.kiljan_at_comp.waw.pl> wrote in message
> Ciach

> Plyta owszem - z definicji nie obsluguje tego procka ale z innej
przyczyny -
> przede wszystkim chipset BX oficjalnie nie wspiera procesorow na szynie
> 133Mhz (a PIII 733 na takiej biega). Co do zasilania to sie chyba myli ale
> glowy nie dam - plyty nie mam i nie mialem.

glowy równiesz nie dawaj za to co piszesz na temat FSB bo czasem ktos sie p
otą glowe zglosi !!
te plyty od poczatku obsługiwały FSB 133 (i nawet wiecej) i oczywiscie miały
stosowne ustawienia dla PCI i AGP dla tego FSB !!!
i pisalem juz o tym kiedys, gdzie równiez jakis koles głosił podobne sądy
!!!