problem z dyskiem/odzysk

Autor: hefalump (hefalump_at_interia.pl)
Data: Thu 28 Nov 2002 - 00:03:05 MET

Mam spory problem z dyskiem :(
W miare nowy, Seagate Barracuda III 40 GB.
DZiała bezproblemowo. Nagle miałem totalny pad systemu
( Win Me, który był na tym dysku ) ... Zainstalowałem system
na drugim dysku ( tez baracuda ale starsza ) Win XP HE, ale ...
Z tamtego dysku ostała siem tylko jedna partycja :(. Z pozostałych
trzech zostało : jedna niesformatowana partycja ( widzi ją system )
i jedna partycja niewidoczna ( dopiero Easy Recovery I partition magic
ją widzą ) o rozmierze równym sumie 2 byłych partycji ...
Easy recovery nieby odnajduje większość danych, ale ... tu brakuje pliku, tam
brakuje pliku - w rezultacie odzyskałem to, co najważniejsze, ale nie wsyzstko ...
Uruchamiając Partition Magic otrzymuję na wstępie info :

Disk D (38161MB 5169c 240h 63s ) appears to have partitions created using different drive geometry
( 1h 62s ).
This searious problem i ostrzeżenia o utracie danych , oraz, że
ani ten ani żaden operating system`s program nie powinien wykonywać żadnych operacji na
dysku przed zrobieniem bekapu danych ... - I tu mi dało nadzieje - że może jednak da siem jakoś
jeszcze te dane odzyskać :).

TIA

--
Pozdrowionka!