Temperatura dysku a jego żywotnosć ?

Autor: /// Kaszpir /// (usunto_Z.Maczynski_at_siden.pl)
Data: Wed 27 Nov 2002 - 23:15:52 MET

Witam !

Jaka max temperatura jest bezpieczna dla dysku twardego ?

Posiadam dysk Caviar 800BB (7.200 obr , 2mc cache) i aby go wyciszyć
obłożyłem bo gumą (taką co instaluje się w samochodach na podłodze).
Zostawiłem jednak szczelinę aby ciepłe powietrze mogło "wydostać" się z
górnej powierzchni dysku ;)

Nie wiem jak z temperaturą , czy mocno wzrosła. Dotknąłem dysku i jest
ciepły ale nie gorący (nie oparzyłem się).
I jak z awaryjnością i żywotnoscią takiego dysku ???
Żadnym problemów ze stabilnością nie mam.

Proszę o pomoc

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///