Jaki radiator do MINT Radeon 9000 Pro

Autor: Doggie (NOSPAMdoggie_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 27 Nov 2002 - 23:04:02 MET

Witam !
Na karcie standardowo zamontowany jest taki maly wiatraczek, ktorego odglos
mnie denerwuje gdy wieczorami siedze przy komputerze (wszystko mam idealnie
wyciszone oprocz tego wiatraczka). Wiem ze mozna zastapic go samym
radiatorem o odpowiedniej wielkosci. Biore pod uwage produkty Zalmana:
ZM80-HP, ZM50-HP, VGA FHS ZM55V, VGA FHS ZM17CU, ktory wg Was jest
wystarczajacy do schlodzenia Radeona w normalnej pracy, a ktory umozliwi mi
jakis overclocking, i czy moj wybor jest trafny - moze jakas inna firma lub
inne rozwiazanie.
Pozdrawiam grupowiczow
        Doggie