SB Live + kt 133a + Win XP = pomocy

Autor: krzysiek (krzysiek_82_at_go2.pl)
Data: Wed 27 Nov 2002 - 23:09:20 MET

Moja konfiguracja:

DUROM 1.3

Płyta MSI K7T TURBO2 (na kt133a)

Dźwięk SB Live

System Win XP Pro PL

Sterowniki od karty dźwiękowej różne.

Podczas kopiowania plików z dysku na dysk lub z płyty na dysk system
przeraźliwe zwalnia. Np. Okna pojawiają się i znikają z opóźnieniem. Gdy
słucham mp3 z głośników wydobywają się tradycyjne już trzaski.

Nie wiem już, co mam zrobić, montowałem już sb live w różnych slotach i
instalowałem dodatki via 4in1 w różnych wersjach(za każdym razem na czystym
systemie) instalowałem tak, że via latecy path. Mam włączony tryb udma dla
dysku i CD.

Jeżeli ktoś miał podobny problem i sobie z nim poradził to proszę o
odpowiedz.

Z góry dziękuję za wszelką pomoc.