Re: zbyt zimny procesor ?

Autor: DAREK (darles_at_go2.pl)
Data: Mon 04 Nov 2002 - 10:10:27 MET

On Sun, 29 Sep 2002 13:48:22 +0200, "Pawel Kowalski"
<kowal13_at_poczta.fm> wrote:

Witam !

>Problem nastepujacy:
>
>Komp dziala bardzo dobrze jesli temeratura procka przekracza
>mniej wiecej 41, moze 42 stopnie, jezli nieco mniej zaczyna sie
>troche sypac i czym mniejsza temperatura tym jest gorzej.
>
>Przy starcie z calkiem zimnego kompa czasem sie nawet system
>nie laduje. Specjalnie musze pogarszac chlodzenie zeby komp po
>rozgrzaniu byl stabilny :)

Mam to samo tyle ze na PIV i tylko wtedy gdy fo podkrecam z 18x100 na
18x ponad 118 ;-) ale gdy zmniejszylem przelicznik dla pamieci to proc
stabilnie chodzi na 18x136.
Sprobuj zmniejszyc taktowanie pamieci (w moim przypadku z x2.66 na x2)
Moje pamieci to Samsung DDR 333 256MB (2szt).

Pozdrawiam

Darek